ni korg ttanya2 kan spela yg aku kangen sgt 2 kan???
hehheehhh...shiiiisss...no secret!!!
haaa nila org yg aku kangen tu...
ni mse umo die 1 minggu...tembam kan..hahaha
baru nak blajar berjalan ni...''tak teh adik tak teh....'
aik diya letih ker???smpai posing pun ttido...
anak buah aku...nama die dHiya Qist!Na ,maksudnya 'sinar keadilan' g2...now umur die dah 2+1/2 years..comey kan??hehehe..org kte rupanya iras same aku...yeke???
ade iras ker???kalo gan mak die...korg tgk ek...
amacam???ade macam aku ker mak dier???hihihi
anak buah aku ni nakalnya xdela sgt...tp penat jgk la kalo kite jer dok jga die.. kalo die stat bstory penat jgk mau layan die..
aku igat la mse die kcik2 dulu dalm umo 1 year la agak2..tgh2 aku dok rakam die main2 tbe2....
arggghhh...tgk sendiri la video yg sempat aku rakam ni...
hahahahhhaaa...mesti korg terkejut kan...tp maafla dj nya bukan dj yg btauliah..hikhikhik!!! k lah stop dulu la cte psl die...kalo ade pape yg mnarik lg nnt aku stOry lg yer..hehehe
dadaaaaa~~~

0 comments:
Post a Comment